Zwróć uwagę na prawidłowy oddech podczas ćwiczenia

Gdy ćwiczymy mięśnie brzucha, musimy nauczyć się prawidłowego oddychania. Nie : jo o tym zapominać, bo w przeciwnym razie zapracujemy sobie na jakąś wadę – mżenia. Ponadto oddychanie w trakcie różnego rodzaju skłonów wywołuje kontrakcję dla samego ćwiczenia, czyniąc je pełniejszym. W ogóle należy uczyć się prawi-:’.^ego oddychania, ponieważ większość ludzi oddycha zbyt płytko nawet w trakcie zwykłego siedzenia przed telewizorem.

Nie wykonuj ćwiczeń na mięśnie brzucha na początku treningu

Po czymś takim wszystkie nasze dotychczasowe osiągnięcia siłowe i wydolnościowe okażą się mniejsze niż to sobie wyobrażaliśmy. Osłabienie naszych możliwości bierze się stąd, że zmęczone mięśnie brzucha tracą wiele ze swych właściwości stabilizacyjnych. Na skutek tego możemy się spodziewać, że przysiady wypadną nam gorzej niż zwykle, równie źle poczujemy się w trakcie martwego ciąg.

Zerwij z tradycyjnym zwyczajem „odliczania”

Jeżeli chodzi o mięśnie brzucha, to nie przyzwyczajajmy się do rutynowych 8-10 powtórzeń w serii, bo to ogranicza rozwój tych mięśni. Mięśnie brzucha lubią być „dopieszczane” do upadłego. Serię kończymy w momencie, gdy już nie jesteśmy w stanie wykonać więcej powtórzeń. Dopiero następnego dnia odczujemy na własnej skórze, jak fajnie brzuch sam „zapada się” do środka, zamiast kompromitująco pęcznieć na oczach bliźnich.

 

Link sponsorowany: http://melanotan.biz/

Facebook Comments
Załaduj więcej Redaktor
Załaduj więcej Tele On

Dodaj komentarz

Sprawdź też

Dlaczego warto uczyć się języków

Częstym problemem w polskich szkołach jest nieodpowiedni program, przez co poprawne naucze…