Offroadowe zloty miłośników aut japońskich marek, a może ekstremalny cykl przeprawowy lub szybkościowy? W sezonie 2014 będziemy z Wami na wielu imprezach
5-8 Czerwiec – Włościejewki – Dla fanów Toyot
Doroczne spotkania Stowarzyszenia Toyota Land Cruiser Owners Club Poland już na stałe wpisały się do kalendarza imprez offroa-dowych. Potężny Autodrom 4×4 bez kłopotu pomieści wszystkich (na zlot przyjeżdża około 150 Toyot!) sympatyków jazdy terenowej i aut japońskiej marki. Organizatorzy zapraszają do odwiedzin także użytkowników innych pojazdów, mając nadzieję, że zaszczepią w nich zamiłowanie do Toyoty. Jak co roku na pewno nie zabraknie atrakcji zarówno dla dzieci, jak i dorosłych
6-8 Czerwiec – Łacha k.Serocka – Zlot Mitsumaniaków
Doroczne spotkanie klubowiczów oraz sympatyków Pajero Owners Club rozpocznie się piątkowym ogniskiem integracyjnym. Główne atrakcje zaplanowano na sobotę, m.in. zwiedzanie Twierdzy Modlin, turystyczny przejazd mazowieckimi szutrami, sporo rozgrywek i zabaw w terenie. W niedzielę przewidziano wycieczkę nad Zalew Zegrzyński.
Ekstremalny off-road
Edycja l. Bobolice, 4-5 kwietnia
Edycja II, Rasząg, 27-28 czerwca
Edycja III, Walim, 19-20 wrześni
Imprezy z cyklu PT należą do najlepiej zorganizowanych rajdów przeprawowych w Polsce. Wymagający teren (błoto, trawersy, woda, walimskie skały) stawia poprzeczkę bardzo wysoko. Klasa No Limit jest przeznaczona dla najbardziej zaawansowanych konstrukcji i doświadczonych kierowców (obowiązkowa wyciągarka mechaniczna), mniej zaawansowana Advance została przygotowana dla aut z „elektrykami”, zaś Challenge – dla początkujących z mało zmodyfikowanymi pojazdami.
Rajdowe trasy
Baja Drawsko. Drawsko Pomorskie. 4-6 kwietnia
BajaCarpathia. Stalowa Wola. 2-4 maja
Master Race, Nowy Sącz, 19-21 września
Baja Centrum, Czarne, 3-5 października
Baja Żagań, Żagań, 24-26 października
W ubiegłym sezonie zainaugurowano rozgrywki Rajdowego Pucharu Polski Samochodów Terenowych. Cztery z pięciu tegorocznych imprez zostały połączone z rajdami zaliczanymi do mistrzostw Polski (pucharowicze mają jednak skróconą trasę), dzięki czemu można porównać swoje czasy z najlepszymi. W cyklu mogą brat udział kierowcy bez licencji oraz ci, którzy nie odnawiali jej przez pięć lat.