Offroadowe zloty miłośników aut japońskich marek, a może ekstremalny cykl przeprawowy lub szybkościowy? W sezonie 2014 będziemy z Wami na wielu imprezach

5-8 Czerwiec – Włościejewki – Dla fanów Toyot

Doroczne spotkania Stowarzyszenia Toyota Land Cruiser Owners Club Poland już na stałe wpisały się do kalendarza imprez offroa-dowych. Potężny Autodrom 4×4 bez kłopotu pomieści wszystkich (na zlot przyjeżdża około 150 Toyot!) sympatyków jazdy terenowej i aut japońskiej marki. Organizatorzy zapraszają do odwiedzin także użytkowników innych pojazdów, mając nadzieję, że zaszczepią w nich zamiłowanie do Toyoty. Jak co roku na pewno nie zabraknie atrakcji zarówno dla dzieci, jak i dorosłych

6-8 Czerwiec – Łacha k.Serocka – Zlot Mitsumaniaków

Doroczne spotkanie klubowiczów oraz sympatyków Pajero Owners Club rozpocznie się piątkowym ogniskiem integracyjnym. Główne atrakcje zaplanowano na sobotę, m.in. zwiedzanie Twierdzy Modlin, turystyczny przejazd mazowieckimi szutrami, sporo rozgrywek i zabaw w terenie. W niedzielę przewidziano wycieczkę nad Zalew Zegrzyński.

Ekstremalny off-road

Edycja l. Bobolice, 4-5 kwietnia

Edycja II, Rasząg, 27-28 czerwca

Edycja III, Walim, 19-20 wrześni

Imprezy z cyklu PT należą do najlepiej zorganizowanych rajdów przeprawowych w Polsce. Wymagający teren (błoto, trawersy, woda, walimskie skały) stawia poprzeczkę bardzo wysoko. Klasa No Limit jest przeznaczona dla najbardziej zaawansowanych konstrukcji i doświadczonych kierowców (obowiązkowa wyciągarka mechaniczna), mniej zaawansowana Advance została przygotowana dla aut z „elektrykami”, zaś Challenge – dla początkujących z mało zmodyfikowanymi pojazdami.

Rajdowe trasy

Baja Drawsko. Drawsko Pomorskie. 4-6 kwietnia

BajaCarpathia. Stalowa Wola. 2-4 maja

Master Race, Nowy Sącz, 19-21 września

Baja Centrum, Czarne, 3-5 października

Baja Żagań, Żagań, 24-26 października

W ubiegłym sezonie zainaugurowano rozgrywki Rajdowego Pucharu Polski Samochodów Terenowych. Cztery z pięciu tegorocznych imprez zostały połączone z rajdami zaliczanymi do mistrzostw Polski (pucharowicze mają jednak skróconą trasę), dzięki czemu można porównać swoje czasy z najlepszymi. W cyklu mogą brat udział kierowcy bez licencji oraz ci, którzy nie odnawiali jej przez pięć lat.

Facebook Comments
Załaduj więcej Redaktor
Załaduj więcej Tele On

Dodaj komentarz

Sprawdź też

Przegląd najnowszych trendów w branży wypożyczania sprzętu budowlanego: innowacje i technologie zmieniające rynek

W dynamicznie rozwijającym się świecie budownictwa, branża wypożyczania sprzętu budowlaneg…